tisdag 14 oktober 2008

Tryckt i verkligheten?

Vad trevligt att bli uppmuntrad av "mina"bloggläsare att skicka in det jag tyckt till om till vår lokala tidning för en vidare publicering! Det innebär ju att åtminstone några av er trogna läsare anser att det jag tycker till om har substans.

Det ska bli spännande att se om texten blir publicerad, kanske håller den endast för min blogg, och inte för tryckpressar i verkligheten? Oavsett - tack för uppmuntran - det är kul att väcka tankar, känslor och kanske till och med inspirera någon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Klart att din text håller måttet!!
Jag håller verkligen med om att du bjuder på högklassig läsning med mycket klara åsikter och tankar om det mesta i vår vardag, allt kryddat med en härlig underton i humorns och ironins anda...

Sen är det bästa av allt är att du träffar så rätt varje gång, huvudet på spiken kan man säga. Jag gillar det! Du tycker verkligen till och du gör det mycket bra! Jag är stolt över dig!

Därmed förtjänar du ett tvålpaket även om du inte faller på min lott i år:)

Kraaaam Pian

Anonym sa...

Go for it!
Du skriver ju skitbra så det är klart att det håller. Dock är jag inte så insatt i ämnet men det gör ju inte så mycket :-)

Kram på dig!