fredag 17 oktober 2008

Go´ helg på er!

En inte fullt lika vacker höstvecka är över, men det är otroligt vad veckorna flyger förbi. Hinner ni stanna upp och andas och bara vara? Ett långsammare tempo gör gott för hjärta och hjärna. Lita på mig, jag vet, med tanke på min enastående förmåga att inte göra ett endaste något i flera långa sköna timmar!

Tack för härliga, roliga, tänkvärda och rådande kommentarer i bloggen under veckan. Min inspiration stannar utan er! Trevlig helg till er alla.

P.S Vilket gensvar som ljuder till inlägget V a r läser du... Tack! D.S

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag tänkte be dig om en liten tjänst. Eftersom du känner i princip hela varberg :-) så kanske du kan hålla öronen uppna om du känner någon som vill hyra ut sin lägenhet i andra hand. Min kompis har blivit lämnad av sin kille och har ingenstans att bo. Hon är rökfrik och ordningsam. Vore jättesnällt.

Trevlig helg på dig!
Kram!

Unknown sa...

Trevlig helg på er alla önskar vi på fyran. Jag tackar för senast med, har ju glömt det hela veckan.

Kram Pia

Anonym sa...

Hej Tojjan! Jag skriver trevlig helg till dig också. Jag har just bjudit på den pastarätten du bloggade om för ett tag sedan och det var jättegott!
Vi drack ett kryddigt rött vin till det. Underbart!
Jag läser din blogg nästan varje dag men skriver inte alltid något. Bara så du vet!

Hälsn.
Jessica K från Solna