fredag 24 oktober 2008

Hög och låg

Jag klättrade upp på en höjd, såg ut över nejderna och inväntade bra idéer. Jag stod där, beundrade staden från ovan och insåg att den vackra utsikten endast förvirrade min idétorra tankevärld och då klättrade jag ner från höjden igen.

Väl hemma, sjönk jag ned vid köksbordet, slog upp en av veckans tidningar, och där var det! Uppslaget jag väntat på! Med andra ord är bloggverksamheten på väg att startas upp igen efter en vecka med andra åtaganden så som en bruten axel, god medmänniska och lyssnerska...

Trevlig helg, vi skrivs till veckan!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen!

Ibland har man idétorka men jag tror att ur den föds sen de bästa tankarna och ide´erna!!Ska bli spännande att få höra vad det var du läste...:)

Ha en go och mysig helg ni med. Kram från aiP