söndag 8 mars 2009

Reagera - nu!

"Vi pedofiler kommer i hög grad i framtiden att forma den öppna pedofila kulturen allteftersom den blir mer accepterad..."

Citatet kommer från en person som kallar sig Alex och driver en blogg. En blogg som enligt mig endast platsar i Internets skitiga bakgård, som jag tidigare skrivit om. Jag reagerade inte i affekt när jag läste innehållet. Det är meningslöst. Jag var lugn som en filbunke och skrev en kommentar (den kan du läsa i nästa inlägg här hos Tojjan).

Ber er alla att ta del av Alex blogg och åtminstone bemöta någon av de vansinniga tankar om pedofili som han ger uttryck för. Ja, jag vet att vi har yttrandefrihet, men snälla var med och ifrågasätt denna man, med sitt skeva synsätt på vad han vill göra, och kanske gör med barn. Han kan vara din granne... Och kanske vill du inte att just han leker klätterställning med dina barn?

"Vi är långt bort i fantasins värld när jag känner ett varmt och lätt drag i nacken
någon andas lätt. Det kittlar till vid halsen och och ett ansikte tangerar synfältet.
Det spikraka nötbruna håret tillhör en vacker femårig flicka som brukar betrakta
mig som en klätterställning när tillfälle bjuds. En varm och silkeslen kind trycks
lätt mot min nyrakade i några sekunder. Inte mer, sedan reser hon sig försiktigt
och går utan ett ord".
Citat: www.alex.pedofil.se

7 kommentarer:

Anonym sa...

o själv kom jag mig inte för att ens kommentera där... vissa ämnen är för nära mig själv av en eller annan anledning, det här är för vidrigt för att jag ska hålla mig lugn...

bra skrivet Tojjan, som alltid, det är viktigt att de här svinen inte får verka i skymundan utan att vi som föräldrar, medborgare, människor faktiskt öppnar ögonen en gång för alla inför den här tragedin som återupprepas och fortsätter och krossar barn efter barn...

Tack vännen, ett stort tack!

(åsså en kram bara för att....)

Anonym sa...

Litentanta

Så arg man kan bli. Räcker det inte med att konstatera att du själv inte skulle uppskatta att bli kramad bakifrån av en femårig flicka?

De flesta skulle nog repektera det... ;)

/Ale

Anonym sa...

Jag håller med dig fullt, precis som att vi måste stoppa sexualiteten mellan vuxna eftersom den gång på gång ger upphov till hustrumisshandel och våldtäkter. Hetrosexuella sexualiteten krossar människor (särskilt kvinnor) för livet och måste stoppas en gång för alla.

Anonym sa...

När man läser lite i Alecs blogg kan man inte undvika att lägga märke till att killen är fantastiskt mycket smartare än genomsnittet. Utan att därmed på något sätt rättfärdiga hans läggning om den tar sig olagliga uttryck

Kolla bara följande inlägg:
Alex Limonovic Says:

March 5th, 2009 at 6:31 pm
Nijawara igen

Och för att svara på struntpratet på din egen sida:

Judarna: Ingen brydde sig om dem. Tyskland angreps och besegrades av imperialistiska skäl, inte i omtanke av de förföljda folkgrupperna. De utnyttjades bara i propagandasyften och blev en “bonus”.

Slavarna: Dessa vann inte sin frihet för att vita tyckte synd om dem. (Då hade slaveri aldrig kommit på tal.) Utan för att det blev politisk ohållbart med en så stor och upprorisk folkgrupp i ett land som var bräckligt av andra skäl. Och frågan utnyttjades skickligt under inbördeskriget. Slavarna utgjorde (till skillnad mot de maktlösa judarna) en potentiell maktfaktor stark nog att fullständigt krossa den vita dominansen. Genom att vinna över dem till sin sida vann nordstaterna kriget.

Pedofiler: Vi äger inte slavarnas maktpotential och kan inte hota oss fram genom att hota oss fram. Inte heller kan någon tjäna på att ta oss i försvar för sina egna syften. Jämförelserna är skenjämförelser med andra ord.

Sluta med tramsiga jämförelser som helt saknar grund. Det är ju inte ens genomtänkt! Bara för att någon idiot har sagt “vi blir lika illa behandlade som judarna” så ska alla alltför många apa efter. Tänk själv!

Det är inte ett dugg synd om oss jämfört med andra grupper som lever under förtryck. Vi är en grupp bland många andra, en grupp med ovanligt stor potential att påverka vår situation om vi kan lämna sandlådestadiet.

Alex Limonovic

Anonym sa...

Det här är ju så fel att jag bara vill krypa ur skinnet och be om ursäkt att jag är människa. Hur fan tror Alex att barn mår som utsätts för övergrepp? Hoppas Alex nära och kära (finns dom?) vet var han/hon står i synen på sex med barn. Då kan ju de välja om Alex ska få leka med deras barn eller inte. Jag vet vad jag hade valt och väljer men jag blundar inte för att sånna som Alex finns.

Det är bra att du tar upp sånnt här Tojjan. Då visas det ju att det finns människor som vill ha sex med barn.

kram C

Anonym sa...

Jag blir förbannad redan innan jag ger mig ut på hans/hennes blogg och läser. Det finns få saker som gör mig så fly förbannad och äcklad, men jag SKA läsa och kommentera om jag kan göra det utan att bli alltför osaklig. Det brukar sällan hjälpa!

ullrika sa...

jag har hamnat på en liknande sajt en gång. mådde vansinnigt dåligt och höll igen på kommentarerna.

fy fan.