fredag 16 januari 2009

En egoboost och nya kontakter!

Jag har fått min första bloggutmärkelse och spricker av stolthet och glädje. Kändes som om jag vunnit en massa slantar, eller nått. Blev otroligt glad.
Personen som givit mig utmärkelsen är en ung man vid namn Joel. Hans blogg hittar du här, en skön sajt om vardagen spetsad med många kluringar. Jag följer Joel och hans tips dagligen och ler lika ofta som jag säger Aha! och Jaha-jaa! när jag läser hans blogginlägg.
Tackar Joel för den fina gesten, och önskar er alla en bra helg. Krama om någon. Det gör jag!

4 kommentarer:

Amanda sa...

Grattis :)

Anonym sa...

Grattis vad trevlig.
Tack för dina besök hos mig.
Nog är det konstigt att orber dyker upp efter min dotters bortgång, men kan ju vara så att jag inte sett på gamla kort förr. I och för sig var dessa kort tagna efter hennes borgång.
Ha så gott.
Birgitta, Carolas mamma

Anonym sa...

BLOGSPION A: Grattis. Jobba på nu och kom med ännu bättre grejer. =)

Anonym sa...

Tack själv! Himla roligt med lite smicker, det kommer att sitta kvar.