torsdag 4 december 2008

Trots att...

... vädret kunde varit bättre, clementinerna sötare, avsnitten i Greys anatomy lite längre, tvättmaskinen rustad för fler kilo, Rolf Berg tomtar billigare, köksfläkten effektivare i utsuget, Skype-telefonin mer utbrett bland vännerna, julkalendern i SVT mer julig, sommaren närmare, Tradera.com mindre lockande, jag själv något smalare, valet av pensionsbolag enklare, min födelsedag en helgdag (för ledighetens skull), cancern i den bästa av världar utrotad och vädret mycket bättre, känner jag mig ändå go och glad (å där kom kopplingen till bilden)!


Trevlig helg på er alla. Ska seriöst försöka att hitta inspiration till vettigare bloggande i nästa vecka. Men, Orsa kompani lovar inget bestämt!

4 kommentarer:

PisanTösen sa...

Sjuklingen på den här sidan skärmen blir otroligt sugen på att också hon bli go´och glad - KEXCHOKLAD!

Rolf-Berg-tomtar vet jag inte hur de ser ut (tur det finns google), däremot är jag helt förälskad i Jie-tomtar!

Vad skönt (?) att också du tappar inspirationen ibland, det gör dig bara till en vanlig människa. Dock har du andra egenskaper som gör dig ovanlig. Alla är inte varma, goa och omtänksamma!

Tojjan... sa...

Hm...menar du att inte alla av mina egenskaper inte är varma etc, eller att inte alla andra är det... =)
Kram V

PisanTösen sa...

Nämen oj då, jag kan bara skylla på feberångorna!! *skäms* Såklart menar jag att inte alla MÄNNISKOR är så varma, goa och omtänksamma som du är! *pinsamt ju*

Ojojoj, vad fel det kan bli med dessa syftningsfel! *asg*

Tojjan... sa...

Som svensklärare kan jag skrävla med att det blev en miss i ditt "tema-rema" som det så vackert heter..Lovar att berätta vad det är nästa gång vi ses! =)

Kram igen