tisdag 23 december 2008



God Jul
- till var och en, Ni inspirerar!


Många kramar
Tojjan

6 kommentarer:

Amanda sa...

God jul till dig med! :)

Unknown sa...

Ja en riktigt God Jul är vad vi önskar er!! -jansson är bäst!

Ja det ska bli trevligt att träffas(kanske vi ska ta en cigg:)för att vi inte har varit snälla- eler iaf jag...rödhårig och bitchig som jag är;)det blir def en cigg känner jag nu! haha

vi ses då kram min svägerska från den andra dito

Anonym sa...

Ja en riktigt GOD JUL önskar jag dig tillbaka! Vi kanske hinner med en fika i mellandagarna, hoppas det.

Stor KRAM!

Anonym sa...

God jul och gott nytt år mamma. Jag har läst din blogg och tycker att den var jättebra. Kram din Lukas

Anonym sa...

God Jul Tojjan. Och tack för dina fina kommentarer.

Anonym sa...

God Jul på er med. Jag är lite sent ute, jag vet, men jag har haft fullt upp. Helt plötsligt byttes julmyset ut mot hysterisk kräk-kavalkad! :-) Hoppas ni fick en lugnare och mysigare jul!