fredag 7 november 2008

Skön helg!

Fredag och ledighet. Denna helg utökas vår familj med en kusin till barnen så det blir extra-allt på middagsbordet. Vi hoppas få till en bowlingmatch med de större juniorerna och se någon bra film. Däremellan önskar vi att molntäcket över kusten lättar så att vi kan vara ute och njuta av senhösten.

Tack för alla kommentarer under veckan, som väl ändå i minnesbanken får sorteras in under stora händelser? Jag tänker på Barack Obama. Intressant. Spännande. Nyvaknande.

Ha det gott, vi skrivs på andra sidan helgen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Det var ett tag sen jahg skrev nått här i din blogg. Det har varit mycket på jobbet och så. Men jag läser så ofta jag kan. Jag har berättat om din blogg på jobbet och flera här har läst den. Fortsätt skriva!

Hälsn.
Jessica K från Solna

Unknown sa...

Hej svejs min goa svägerska!!

Jag önskar er en härlig helg, synd vi inte ses på söndag... Va kul att lille goe A ska vara hos er i helgen. Tänk va mysigt the grabs kommer att hadet.

Love you all, peace and löv

Pia