fredag 21 november 2008

Helgen före första advent!

Undertecknad har för första gången blivit omnämnd i någon annans blogg! Helt otippat och jättekul! En blogg som ger mig en del tankeställare och känns matnyttig att återkoppla mitt jobb som lärare till. Jag ska bli lärare är väl värd ett besök, oavsett om du arbetar i skolans värld eller ej.

Min blogg tycks ha en relativt lojal och trogen läskrets, det är i runda slängar samma antal besök varje dag. Tack till alla er som tar er tid att surfa in och ögna igenom mina texter. Det värmer att veta att ni gör det!

Önskar er trevlig helg, glöm nu inte preppa glöggen, leta upp julgardiner och annat rött, för nästa helg är det första advent!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg den bloggen på dina bloggtips och läste inlägget på hennes blogg innan jag läste detta :P Men du har verkligen en bra blogg, den är väldigt intressant att läsa. :)

Unknown sa...

Hej raring! Jag gillar också din blogg vet du väl.:) Alltid tänkvärda ord, både avancerat och lättsamt i en härlig blandning!

Kram Pia

Anonym sa...

Jag längtar halvt ihjäl mig till nästa helg då jag äntligen ska få julpynta. Julen är min absoluta favorithögtid och jag längtar alltid i någon månad eller två innan det är dags. Nu räknar jag ner dagarna. Du måste komma på ett julig besök hit lite senare.

Kram på dig!