torsdag 4 september 2008

Uppstart!


Kanske är jag något sen, efter och rent av slapp, men nu har jag äntligen tid att starta upp en blogg. Jag gör inte anspråk på att blogga bra, blogga rätt eller blogga intressant, men blogga om mig och mitt och de mina kommer jag att göra, och det kan jag förhoppningsvis bra!

Nästan samtliga av de bloggares sidor jag regelbundet besöker beskriver saker som ger deras vardag en guldkant och som kan sporra och inspirera andra. Stort som smått, billigt som dyrt, genomtänkt och impulsivt... Jag vet inte vad i det jag kommer att skriva om skulle kunna verka inspirerande för någon annan än möjligen de närmaste, men ge mig gärna respons på det jag hasplar ur mig!

Väl mött!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Herregud va roligt Vix!! Här går jag in för att hämta inspiration och glädje!

Ses på söndag, pussa Brorsan från mig!
kram Pia

PisanTösen sa...

Vad kul att du har hittat till mig - nu har även jag hittat till dig! Vad trevligt och målande du skriver, det ska bli roligt att följa.

/Kram Annelie